Beleid Verkeer, vervoer en waterstaat
Wat wilden we bereiken in 2023? | Effect indicator | Streven | Eerdere resultaten | Bron | Wat deden we daarvoor in 2023? |
---|---|---|---|---|---|
Het versterken van de bereikbaarheid van economische locaties en (woon)-voorzieningen Bron: Bestse mobiliteitsaanpak | Geen | - | - | Aanname: actief participeren in relevante overleggen leidt tot het gewenste maatschappelijk effect. |
|
Het leveren van een grotere bijdrage aan kwaliteit van de leefomgeving voor nu en in de toekomst. Bron: Bestse mobiliteitsaanpak | Er is geen overkoepelende effect indicator voor de totale bijdrage aan de kwaliteit van de leefomgeving. Voor verkeersveiligheid wordt de provinciale doelstelling gevolgd. | - 0 verkeersdoden per jaar (gegevens zijn beschikbaar in de jaarrekening 2024) | -- 2023: 0 doden | -- BLIQ - verkeersveiligheids-rapportage 2017 - 2021 |
|
Het leveren van een bijdrage aan een toegankelijke omgeving voor iedereen. Bron: Bestse mobiliteitsaanpak, Beleidsakkoord 2022 - 2026 'We doen het Samen!' | Geen | - | - | Aanname: door actief dit onderwerp in herinrichtingsprojecten mee te nemen, leveren wij een bijdrage aan een toegankelijke openbare ruimte. |
|
Adequaat beheer van de openbare ruimte Bron: Gemeentewet | Onderhoudsniveau openbare ruimte | 6 in 2023 | 2022 : 6 | Schouw openbare ruimte |
|
Onderhoudsniveau winkelgebieden | 7 in 2023 (Gegevens beschikbaar in jaarrekening 2024) | 2022: 7 | Schouw openbare ruimte | ||
Meldingen van inwoners handelen wij op een efficiënte wijze af | Tijdig afgehandelde meldingen | 80% van de meldingen openbare ruimte handelen wij binnen de gestelde servicenorm van 2 werkdagen af. | Voldoet aan de interne servicenorm. |
|